• Girl with a passion for fashion!

    My makeup obsession


    Jelikož je víkend, zima a já jsem líná vyjít ven a vyfotit nějaký outfit, rozhodla jsem se napsat článek o svých nejoblíbenějších líčidlech. Jo, je to klišé a stejný článek má asi každá holka s blogem, ale co nadělám:D
     S malováním se to mám asi takhle: ve všední den jsem líná vstávat o půl hodiny dřív (ano, já si malování užívám! :D), takže se do školy chodím bez makeupu a všeho. Maluju se jenom na sbor kde je to potřeba a mám na to dostatek času. Jsem totiž strašný perfekcionalista a všechno musím mít co nejdokonalejší:D
     A teď konečně ke věcem, které tak moc zbožňuju!
       Mascara- Diorshow Iconic Overcurl
    -Používám jí teprve týden, ale nemůžu si jí vynachválit! Mám pocit, že moje skoro neexistující řasy zvýrazní tak o 1000% :D
       Dior smoky eyes palette- smoky khaki
    -Ty už mám dlouho. Hlavně si na nich cením, že vydrží vážně celý den a nemusim je domalovávat. Bohužel j
    e ale nepoužívám pořád, protože jsou opravdu výrazné a já nechci vypadat jako 14 letá panda:D
       L'oreal eyeliner
    -Takovéhle linky asi každý znáte, takže není potřeba vysvětlovat. Tyhle jsou navíc voděodolné, takže opravdu drží a nemažou se všude kolem.
       Rimmel lipstick
    -Já používám odstín Lily Extase, ale jenom jí jakoby ťupkuju na pusu. Výsledek je pak takový, že mám přirozeně narůžovělou pusu. Takhle rtěnka je jedna z nejlepších věcí na světe! Ikdyž jsem měla třeba i dražší rtěnky, tahle je bezkonkurenční!
       Garnier BBcream
    -Tak k tomuhle bb krému opravdu není co dodat. Je za všech nejlepší. Já zatím vyzkoušela od Biodermy a Rimmel a ani jeden mi nevyhovoval jako tenhle. Já ho nanáším štětečkem na makeup. Vypadá pak přirozeněji a navíc je to mnohem větší zábava:D




    Dior palette

    L'oreal eyeliner
    Rimmel lipstick
    Garnier BBcream





    1 komentářů :

    1. Ahoj!
      Zvu tě k nám na Giveaway :)

      http://in-protested.blogspot.cz/2013/11/christmas-giveaway.html

      OdpovědětVymazat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll