• Girl with a passion for fashion!

    Punk skirt


    Takovéto "punkové" sukně se skotským potiskem se mi líbí už dlouhou dobu. Hned jak jsem je viděla v ELLE jako trend tohoto podzimu, zazářily mi oči! :D Zprvu jsem ale nikde žádnou, která by se mi líbila i svým střihem a barvou, nenašla. Ovšem když jsem po dlouhé době zašla do New Yorkeru (ať si říká kdo chce co chce, ale mě se tu prostě hromada věcí líbí), našla jsem pro mě dokonalou! Sice jsem si musela koupit o velikost menší aby mi sedla, ale jinak neměla chybu. Ach jo. Zase popisuju obyčejný nákup sukně jako životní příběh :D - jsem příšerná
     K sukni jsem si vzala oblíbeného křiváka, lakované kozačky a aby jsem tomu dodala ještě nějaký rockový prvek, černý náhrdelník s ostny. Nesmím ale zapomenout na další z mých lásek-  kabelku Longchamp! Myslím, že ji u mě uvidíte hodně často :D Sice není zrovna nejlevnější, ale cena podle mě odpovídá. Mě už se tahle koupě vyplatila nejmíň milionkrát! Nicméně bych se asi měla poohlížet po nějaké další podobně šikovné kabelce. Máte někdo nějaký typ? :)

    šála- H&M/ bunda- Marks & Spencer/ sukně- New Yorker/ boty- nevím :D

    náhrdelník- Reserved/ triko- H&M


    kabelka- Longchamp

    4 komentářů :

     

    Blogger news

    About

    Blogroll