• Girl with a passion for fashion!

    Favorite fragrances♥


    Co se týče parfémů/ vůní, moje volba je jednoznačná. Marc Jacobs. Miluju jak jeho návrhy oblečení, tak vůně. Ovšem na jeho parfémy bych nedala ani dopustit.
          Můj úplně nejoblíbenější je DOT. Používám ho v podstatě denně. Jsem strašná. Pak se divím, že už po 6 měsících užívání jí mám prázdnou:(. Na vyzkoušení jsem si totiž koupila jenom malé balení. Strašná chyba! Už teď se těším na vánoce, kdy bych konečně mohla dostat celou sadu DOT!
          A teď k druhému parfému. DAISY je už více známá vůně. Teda spíš znám více lidí, co jí používají. Dostala jsem jí minulý rok k vánocům a byla jsem nadšená! Krásně voní a o jejím obalu je zbytečné vůbec něco psát (dokonalost sama). Že bych s ní byla ale na 100% spokojená, to se říct nedá. Voní totiž opravdu velmi jemně, takže se hodí spíše na každodenní používání do školy (kam já taky poctivě každý den nosím). Ovšem na nošení někam jinam, se mi zdá až příliš nevýrazná. Proto je mým miláčkem a obsesí N°1 DOT!
          Takže asi takhle: Můj život je kombinací těchto dvou vůní!♥
    DOT- Marc Jacobs 
    DAISY- Marc Jacobs

    1 komentářů :

    1. Daisy milujem ale Dot nepoznám. Teda nie že nepoznám, ale ešte som nemala možnosť si k nej "pričuchať". :-))

      liveinfoxworld.blogspot.com

      OdpovědětVymazat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll