• Girl with a passion for fashion!

    Neon bag


    Je podzim. Asi nejvíc fashion období roku. Teda podle mě. Můžeme v něm kombinovat více vrstev najednou a také nahrává spíše tmavším barvám jako je černá, vínová atd.. Ale jestli, jako já, nosíte pořád jenom černou, měli byste svůj outfit trochu oživit. Já osobně zvolila neonovou kabelku.
    Pro dnešek jsem se jinak rozhodla pro černou sukni, černé silonky, černý kabát a triko s Banksyho obrazem, které jsem si dovezla z Barcelony, odkud jsem před pár dny přijela. Jako boty jsem zvolila polokozačky se cvočky, které jsou tmavě modré. A konečně: jako kabelku, jsem si vzala neon.Je jedna z mých oblíbených. Vejde se do ní vše potřebné a navíc dělá každý outfit originalnějším. Bohužel ale nemám tolik příležitostí, kde a k čemu ji nosit. Hodí se nejvíce na chození po obchoďáku, kde je potřeba pouze peněženka a mobil:D








    kabát-f&f/ triko- turistický obchod v Barceloně:D/ šála- h&m/ sukně- Babylon/ silonky- Calzedonia/ kabelka- c&a/ boty- deichmann

    1 komentářů :

    1. slusi;)

      PS: pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu :)
      http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

      OdpovědětVymazat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll