• Girl with a passion for fashion!

    Very old story


    Tak už jsem se zase po dlouhé době donutila něco sem napsat:D Jelikož hned na začátku ledna jsem ve škole musela skládat malou maturitu a pak hned pak následovalo vysvědšení, neměla jsem vůbec čas. Takže psát něco na blog a nebo dokonce jít vyfotit outfil bylo vpodstatě nemyslitelné. Teď už je to s časem sice o trochu lepší, ale outfit jsem vyfotit pořád nestihla.
          Vytáhla jsem tedy jeden opravdu hodně starý. Měla jsem ho na sobě při Dreft Fashion Weeku 2013. Vzala jsem si svůj oblíbený motýlek, kytkované boty typu Dr. Martens, cvočkovaný batůžek a košili.
          Já vím, že dávat sem outfit starý jako Metuzalém je celkem nesmysl, ale chtěla jsem využít toho, že jsem měla štěstí a vyfotili mě z Check Czech Fashion a navíc jde o jednu z mých neoblíbenějších kombinací pánského stylu s dívčími motivy!

       
    photo- Check Czech Fashion (Jakub Feranec)



    košile- HM/ bowtie- bezejmenná švadlenka v Kotvě

    batoh- Claires/ kalhoty- HM

    boty- Tally Weijl

    7 komentářů :

    1. Nádherná pusinka

      OdpovědětVymazat
    2. https://imagizer.imageshack.us/v2/455x435q90/571/tqad.jpg

      OdpovědětVymazat
    3. Ahoj, dekuju za pozvani:-). Pridavam se k pravidelnym ctenarum, protoze tvuj blog vypada dobre:-). Budu radam kdyz se pridas k tem mym:-)

      www.changingroom.cz

      OdpovědětVymazat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll