• Girl with a passion for fashion!

    Outfit post from Thailand


    Už začátkem února jsem s rodiči vyrazila do Thajska. Teď už se můj pobyt blíží ke konci a já se konečně dokopala k napsání článku (třikrát hurá). Mám málo času takže půjdu rovnou na outfit.
          Normálně nemám ve zvyku nosit dlouhé sukně, ale tahle mi hned padla do oka! Včera jsme šli na travesty show, takže se mi naskytla perfektní příležitost pro její nošení. Boty jsou s thajským vzorem a koupené na místním trhu za asi 60 kč. Ty ceny tady mi budou chybět! Babylips za 50 kč? No nekup to! Ale všechno jednou končí.


    Držte mi palce, ať se donutim k napsání dalšího článku!




    Jedna fotka co sem tak trochu nepasuje, ale chtěla jsem ukázat, že transvestité v Thajsku jsou někteří opravdu jako ženy a mnohdy i daleko hezčí!
    (Jenom doufam že všichni víte, že jako o transvestitovi mluvím o člověku nalevo! :D)

    2 komentářů :

     

    Blogger news

    About

    Blogroll