• Girl with a passion for fashion!

    Bangkok new in


    Jak už jsem říkala, v Bangkoku a i obecně v Thajsku je pro nás Čechy velmi levně. Stejně jako koupíte tříchodovou večeři v dobré restauraci pro tříčlennou rodinu v přepočtu za 400, koupíte v Bangkoku i spoustu oblečení a kosmetiky za zlomkovou cenu než u nás. Tohle člověka úplně svádí k nákupům. Ať už jsou někde na trhu nebo v Siam Center. Já jsem podlehla a nakupovala jako shopaholic divá!







    Tak jo, tahle taška si opravdu popisek zaslouží. Je pravděpodobně nejdivnější věc jakou jsem v Thajsku viděla. Z čehož vyplývá, že tahle nafukovací věc musela být moje! 

    Jenom malý kosmetický detail- kokosový olej. Jsem zvědavá, jestli bude tak skvělý, jak všichni říkají. Máte s ním někdo zkušenosti?


    0 komentářů :

    Okomentovat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll