• Girl with a passion for fashion!

    Come-on and try to dance!


    Možná si někdo mohl všimnout, že blog měl zase takovou menší pauzu. Asi to znáte. Začátek roku, spousta práce, učení, zařizování,... Prostě člověk nic nestíhá. Natož psát články. JENOMŽE já jsem si včas uvědomila, kdy na blog už padají pavučiny a rozhodla se napsat článek. Nebudu vám lhát, o tomhle tématu toho vím zatím opravdu minimum, ale jako takové shrnutí to podle mě bude stačit. A že jsem ještě neřekla co je to za téma? Další povinnost a sice- taneční.



    Já jsem se spolu se svými kamarádkami přihlásila do taneční školy Vavruška. Chodím na kurz do Slovanského domu a mým "učitelem" je sám Vavruška feelinglikeavip . A teď už k samotné přípravě, lekci a průběhu.

    1. Nejdříve přišel ten nejtěžší krok a to zcela nečekaně- vybírání šatů. Jelikož jsem nechtěla na poprvé přijít jako primadona v těch nejhonosnějších šatech, vzala jsem si jenom takové normální, krátké, letní šaty. K nim samozřejmě taneční boty a vlasy jsem si sepla jenom tak ležérně po straně. Prostě jsem se rozhodla z toho nedělat až takovou vědu. Tak. O těch nervech co jsem předtím měla radši pomlčíme. 


    svetr- NY/ řetízek- Tiffany/ šaty- Hm/ boty- Deichmann/brýle- Hm

    2. Přesuneme se už z bezpečí domova přímo do tanečního sálu. Všude panuje zmatek a člověk je rád, že vnímá sám sebe. Za chvíli zazněla znělka a už- pánská volenka. Po spárování se chvilku procházelo po sále (= promenáda. Pochvalte mě prosím jak jsem chytrá) a následoval první tanec. Pro nás to byl blues. Dále mazurka a disco. Dál už byla jenom dámská volenka, walz a KONEC.







    3. Upřímně vám řeknu, že opravdu není proč se stresovat. Mýty jako "Pro mě nikdo nepřijde" nejsou až tak úplně pravda. Většinou je to +- vypočítané a sedí opravdu jenom menšina s kterou tančí asistenti. A obavy z toho, že neumíte tancovat vám vyvrátí hned první tanec. Nikdo se tam nekouká na nikoho jinýho než sám na sebe, popřípadě na partnera.



    Prostě se nebojte a tancujte jako o život!

    P.S.: Pardon za životní moudra lvl. expert
    P.P.S: Nějak jsem to zvládla já, jako největší nervák a člověk s nejmenším sebevědomím, zvládnete to i vy.


    2 komentářů :

    1. Já jsem taneční měla minulý rok a taky mě to docela bavilo :)) u nás se chodí do tanečních po třídách, takže už jsem naštěstí byla domluvená se spolužákem a nemusela jsem se bát, že pro mě nikdo nepřijde :D ale jak říkáš, tyhle obavy jsou stejně zbytečné :))
      Moc ti to slušelo! :)*

      OdpovědětVymazat
    2. Přidej nejaky dalsi článek !! Prosim

      OdpovědětVymazat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll