• Girl with a passion for fashion!

    Baloon bag


    Tak abyste věděli co si pod názvem "balónová taška" představit- před pár měsíci jsem psala článek o nových věcech z Thajska. V tomto článku jsem Vám ukazovala jednu kabelku a ano, přesně o ní dneska bude řeč. 
    Dnes jsem se rozhodla si ji vzít ke vcelku neutrálnímu outfitu. Ono tahle kabelka taky jinak nosit ani nejde žejo! Kombinace černá-bílá patří celkově mezi moje nejoblíbenější (originalita jak prase) a tahle kabelka ji alespoň krásně oživí. Navíc mě těší pocit, že ji v Česku opravdu nikdo nemá, nebo alespoň jsem s ní nikoho ještě nikoho neviděla! Já osobně obdivuji asijskou originalitu a odvahu nosit opravdu extravagantní věci a s touhle kabelkou jsem alespoň trochu zajímavější!
    Tak. Ódy na kabelku zazpívány a teď konečně k fotkám.

     
    taška- InflatDecor, košile- Hm, kalhoty- Hm, boty- bezejmenný obchod v Itálii
    Přidat popisek
    A tradičně na závěr pro pobavení


    Jinak jste si možná všimli, že poslední dobou přidávám články poměrně často. Je to jednak tím, že mám počítač, ale taký tím, že jsou prázdniny (poslední týden béééééé). O školním roce se budu snažit přidávat alespoň trochu pravidelně, ale uvidíme. Držte mi palce a ještě si užijte poslední týden prázdnin!

    0 komentářů :

    Okomentovat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll