• Girl with a passion for fashion!

    LUS 2014 ♫


    Asi se teď sami sebe ptáte, co je to LUS 2014? Já vím, zní to záhadně a naprosto kratopřísněhustě, ale za tímto názvem se bohužel skrývá "jen" Letní Umělecké Soustředění Kühnova dětského sboru. Soustředění se koná každý rok zhruba stejnou dobou a jeho účelem je pořádně nastudovat sborový repertoár na příští sezónu. Zkoušky jsou 2x denně 3 a 1,5 hodiny. Nebudu lhát- je to únavné jak prase. Nicméňe za ty výsledky pak to stojí! 
    Vpodstatě nás na skoro 14 dní zavřou do areálu u Žihle-Poustky a kromě jednoho dne jen zpíváme, zpíváme a zpíváme.
    Jo, zní to celkem děsivě, ALE kromě práce tu ale mám také svoje kamarádky a to znamená co? Miliardu trapný, hezkých, sexy a já nevím ještě jakých fotek :D ikdyž ty jsou taky občas děsivé, pravda
    Ach jo, mohla bych tu mluvit klidně hodiny o té hromadě zážitků, co jsem tam zažila, ale to by stejně nikoho nezajímalo a moje klávesnice by si asi taky povzdechla. Tak Vám radši ukážu jen fotky mých překrásných kamarádek (a mě)





    Rychlá outfit vložka- triko StarWars/ Primark, sukně/Hm

    Mimo mě má ještě blog moje kamarádka Josy, tak se určitě koukněte!



    0 komentářů :

    Okomentovat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll