• Girl with a passion for fashion!

    Let it rain!


    Právě jsem se vrátila z Chorvatska a mám zase čas. A to znamená co? OUTFIT POST!
    Tyhle fotky mám sice ještě z doby, než jsem odjela, ale myslím, že to až tak nevadí.
    Asi jste si všimli, že poslední měsíc byly v obchodech masivní výprodeje. Já, jelikož jsem projednou chtěla být šetřivá, jsem si původně neplánovala moc nakupovat. Ovšem, když jsem vešla do Bershky a viděla tenhle supermegaroztomilej barbínovskej overal, musela jsem ho mít. Hned. Bershku normálně moc nemusím, ale tohle byla prostě láska na první pohled. Literally.









    Photos- Jakub Feranec

    2 komentářů :

    1. Druhá a předposlední fotka jsou úplně top ♥♥ ale na všech Ti to moc sluší, jako vždycky :)

      OdpovědětVymazat

     

    Blogger news

    About

    Blogroll