• Girl with a passion for fashion!

    Ahoy!


    Ahoy!
    Sice jsem zvolila námořnický pozdrav jako název článku, ale dnes to bude mít s námořníky společné akorát triko. Dnes už totiž konečně (po dlouhé době)- outfit post! Navíc konečně s krásně kvalitními fotkami- juchů!

    oblečení, šperk- vše hm, boty- bezejmenný stánek v Itálii


    Takhle přes léto, kdy je vedro jsem si oblíbila crop topy. Tedy zvlášť tenhle pruhovaný z hm. Pruhy mi totiž přijdou naprosto krásně nadčasové a hodí se snad vždy.









    K němu jsem si vzala černé šortky s vysokým pasem a stříbrné řetízky. Jako boty jsem zvolila jednoduché černé platformy, v kterých konečně vypadám vysoká! :D

    Dneska odjíždím na tábor do Chorvatska se svojí kamarádkou, tak doufám, že po příjezdu napíšu článek. Zatím si užívejte srpna, posledního měsíce prázdnin (fňuk!)

    A na závěr pro pobavení-







    2 komentářů :

     

    Blogger news

    About

    Blogroll